Ozon Tedavisi

Ozon sauna ne işe yarar?

Ozon tedavisi insan vücuduna bilinen bir ilaç vermek yerine, vücudun kendi iç dinamiklerini harekete geçiren bir tedavi yöntemidir. Yıllardır insan vücuduna “balık-ilaç” vererek yapılan tedavilerin aksine vücuttaki hastalık yapıcı temel sorunları ona “balık tutmayı öğreterek” ya da “fark edemediği sorunları ona fark ettirerek” hastalıklarla vücudun savaşmasını destekleyen bir tedavi yöntemidir.

Ozon güvenilir bir tedavi yöntemi midir?

Son otuz yıl içerisinde ozon tedavisi Avrupa’da milyonlarca kez uygulanmıştır. Ozon tedavisinin tıbbi temellerini ortaya koyan en önemli bilim insanlarından bir tanesi olan Dr. Velio Bocci bir milyondan fazla major otohemoterapi uyguladığını ve hemen hiçbir yan etki ile karşılaşmadığını bildirmiştir.

Ozon sağlığa zararlı mı?

Ozon gazı, soluduğumuz havadan ya da saf oksijenden elde edilir. Kararsız yapısı nedeniyle görevini tamamladıktan sonra tekrar hammaddesi olan oksijene dönüşür. Kalıntı bırakmayan doğal bir dezenfektan oluşu ve sürekli teneffüs edilmediği taktirde insan sağlığına zararlı değildir.

Ozon Tedavisi Kimlere uygulanmaz

Hamileliğin ilk 3 ayı, hipertiroidi hastalığının kontrol altında olmadığı dönem, kan pıhtılaşma bozukluğu ve Glukoz-6-fosfat dehidrogenaz enzim eksikliği (Favizm, akut hemolitik anemi) dışında her durum ve hastalık için ozon tedavisi uygulanabilir.

Ozon tedavisinin yan etkileri var mı?

Bilinen bir yan etkisi yoktur ancak ozonun kararsız yapısı nedeniyle etkileri öngörülemezdir. Genel olarak görülen yan etkiler; allerjik reaksiyonlar, emboliler ve enfeksiyonlardır.

Rektal ozon nedir?

Rektal Ozon yöntemi vücuda dikkatli bir şekilde, bağırsak mukozasından emilim yoluyla doğrudan ozon verilmesi olarak tanımlanabilir.

Ozon tedavisi cilde iyi gelir mi?

Ozon tedavisi sonucunda yenilenmiş, daha sıkı ve pürüzsüz bir cilde sahip olursunuz. Ozon tedavisi ile deri kan dolaşımını arttırarak bu işlemlerin gerçekleşmesinde önemli rol oynar. Ozon tedavisi ile artık, daha temiz, yenilenmiş, yumuşak ve daha gençleşmiş bir cilde kavuşursunuz.

Ozon tedavisi romatizmaya iyi gelir mi?

Ozon uygulaması, bağışıklık sistemini dengelediği için iltihaplı romatizmada görülen aşırı bağışıklık reaksiyonunu normale getirmeye yardımcı olur. Kandaki iltihabı düşürür. İltihaplı romatizması olan hastalar kronik, uzun süreli olarak romatizmal ilaçlar kullanırlar; ozon tedavisi ile ilaç ihtiyacı azalır.

Ozon enjeksiyonu nedir?

Yaşam kalitesinin arttırılması için, daha dinç ve enerjik olmak için uygulanan tamamlayıcı tedavilerden biri medikal ozon tedavisidir. Ozon tedavisinde kullanılan ozon gazı, medikal ozon jeneratörlerinde saf oksijenden üretilir. Üretilen ozon, tedavide daima oksijen ile karışım halinde kullanılır.

Parkinson, Alzheimer ve bunama gibi hastalıklarda ozon tedavisinin yararı var mıdır?

Yapılan deneysel ve klinik çalışmalar ozon tedavisinin bu tür nörolojik hastalıklarda hastalara büyük destek olabileceği ortaya çıkmıştır. Yapılan deneysel ve klinik çalışmalar ozon tedavisinin bu tür nörolojik hastalıklarda hastalara büyük destek olabileceği ortaya çıkmıştır.  Ozon tedavisi özellikle oksidatif hasara uğramış sinir hücrelerinin yeniden sinyal üretmesine yardımcı olarak hastaların kaybettikleri fonksiyonları yeniden kazanmalarına yardımcı olabilir.

Estetik Uygulamalar

Botoks nedir?

Oldukça kısa süren botoks işlemi, kazayağı, alın, boyun, kızgınlık çizgisi, kaş kaldırmak için, terlemeyi önlemek için kullanılabilir. Uygulama süresi 10-15 dakikadır. İşlem sonrası bir acı ve sızı hissedilmez. Hastalar uygulama sonrası hemen normal iş hayatına dönebilir. Botoksun uygulandığı gün spora, kuaföre veya saunaya gidilmemesi önerilir ayrıca 3 gün havuza gidilmemelidir. Aynı gün uyku pozisyonuna dikkat edilmeli yüz üstü yatılmaması gerekmektedir. Botoksun tam etkisi 5 ile 7 gün arasında tamamen görülür.

Botoks hangi bölgelere uygulanır?

Botox'un en çok kullanıldığı ve iyi sonuç alındığı bölgeler alın, kaş arası ve göz çevresini içeren yüzün üst bölümleri. Yüzün alt bölümleri ve boyunda da kullanılabilmekle birlikte bu bölgelerde de iyi sonuçlar vermektedir.

Botoks kalıcı olur mu?

Botoks genelde 4 ay sabit kalır, ancak 4-6 ay arasında etkisi hafif hafif azalmaya başlar. 6 ayda bir botoks yaptırmak uygun olabilir.

Gençlik Aşısı nedir?

Gençlik aşısı, zamanla ciltte oluşan kırışıklık, sarkma ve deformasyonların giderilmesinde uygulanan tedavi yöntemidir. Gençlik aşısının amacı ciltteki hyalüronik asit miktarını arttırarak kalıcılığını sağlamaktır.

Dudak dolgusu nedir ?

Doğuştan dudakları ince olan veya yaşın ilerlemesi sonucu incelen ve bu incelikten mutsuz olan kişilere, dudaklarını dolgunlaştırmak, kalınlaştırmak amacıyla uygulanan yönteme ve bu işlemde kullanılan malzemelere dudak dolgusu denir.

Yanak Dolgusu nedir?

Yanak dolgusu tekniği yanak bölgesini dolgunlaştırmak ve yanakları konturlamak için estetik cerrahideki en etkili yöntemlerden biridir. Yanak dermal dolgu malzemeleri, yüzü yukarıya çekerek yüzün genç görünmesine yardımcı olur. Gözleri oyukluğu azalır, burnun şekli ortaya çıkar, alın ve çene çıkıklığı dengelenir.

Burun Dolgusu nedir?

Uygun yapıdaki burunlara, var olan ve mutsuz eden şekil bozukluklarını düzeltmek amacıyla enjeksiyon yoluyla verilen hyaluronik asit içerikli dolgulara ve yapılan işleme burun dolgusu denir. Bu uygulamalar için kişinin burun yapısının, burun derisi yapısının, kıkırdak ve kemik yapısının buna uygun olması gerekiyor.