Somon DNA

Canlı dokunun yapı taşı DNA’dır. DNA ise protein yapılıdır. DNA dokularımıza ait tüm özellikleri hafızasında barındırır ayrıca kalıtım ile geçen tüm fiziksel özelliklerden de DNA’larımız sorumludur.

Yapılan araştırmalar somon balığı sperm DNA’ sının (SOMON DNA) insan DNA’sı ile çok yakın benzerlik gösterdiğini ortaya koymuştur. Elde edilen bu bilgiler ışığında SOMON DNA içerikli ürünlerin, yıpranmış ve yaşlanma belirtileri gösteren insan dokusunun tamirinde kullanılabileceği düşüncesine yoğunlaşılmıştır.

Somon DNA Nedir?

SOMON DNA + Hyalüronik solüsyon cilt- cilt altı nem dengesi, bağ doku yenilenmesi ve yaşlanmanın geciktirilmesi şeklinde getirilere sahiptir. Bu sayede cilt ışıltı ve tonus artışı (gerginlik) kazanır. SOMON DNA uygulamasının neden olduğu dermal ve supdermal DNA yenilenmesi doku gençleşmesi ile sonuçlanır. Devam edecek yaşlanma süreci ise yavaşlatılarak hastaya zaman kazandırılmış olur.

Günümüzde SOMON DNA içeren bu ürünlerin yaşlılık belirtilerini engellediği ve hatta meydana gelmiş olan belirtileri ortadan kaldırıp iyileştirdiği yönünde klinik çalışmalar mevcuttur.

SOMON DNA ve onunla kombine edilmiş Hyalüronik Asitli solüsyonların kullanımı oldukça yaygınlaşmış durumdadır. Hyalüronik Asit ise vücudumuzun bağ doku yani destek doku elemanlarımızdan bir tanesidir. Hyaluronik Asit ve SOMON DNA’ dan oluşan bu kombinasyon medikal estetik alanında özellikle cilt- cilt altı dokuyu onarmak ve yenilenmesini uyarmak amacıyla kullanılmaktadır. Bu sayede ciltte elastikiyet artışını sağlayan kolajen ve elastin sentezi meydana gelir. Bu medikal içerikteki Hyaluronik Asit cildin nem doygunluğunu sağlarken DNA molekülü ile yeni sentez uyarılarak cilt altı bağdokusu ve cildin güzelleşmesi ve gençleşmesi sağlanır.

Ayrıca yaşlanmayı geciktirici bir etki olarak anti-oksidan sistem hareketlendirilmiş olur. Anti-oksidan sistem, yaşayan hücrelerde, artık maddelerin uzaklaştırılmasını ve tüketilen enerjinin yerine konulması gibi çalışma mekanizması ile çalışır.

Antalya SOMON DNA aşısı yeni nesil bir cilt gençleştirme, yaşlılık geciktirici ayrıca da sonuçları oldukça yüz güldürücü olan medikal estetik bir uygulamadır.

Antalya Somon DNA

Somon DNA tedavisi ve Somon DNA fiyatı hakkında Daha fazla bilgi için iletişim numaramızdan bizi arayabilir, Whatsapp numaramız ile sorularınızı sorabilirsiniz.