Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi, genellikle hastalıkların varolan rutin tedavilerine ek olarak, tamamlayıcı tıp kısmında rol almaktadır. Bazen de diğer tedavi yöntemlerinin yarattığı yan etkilerden korumak (kanser ilaçları gibi) amaçlı da uygulanabilir.

Ozon uygulamalarından en fazla fayda görülen hastalıkları sıralayacak olursak; enfekte olmuş geçmeyen cilt yaraları, bası yaraları, yanıklar, diyabetik ayaklar, kemik iltihapları (osteomyelit), ağız yaraları, kronik yorgunluk, fibromiyalji ve kireçlenmenin yarattığı eklem rahatsızlıkları, ağrılar, nöropatik ağrıda ozon tedavisi son derece etkili olmaktadır. Bu hastalıkların yanı sıra, kanser tedavilerinde uygulanan tedaviye ek olarak, immün sistemi desteklemek, zarar gören normal dokuların tamirinde hızlanma ve hücrelerde yenilenme sağlamak, kemoterapi sonrası hücrelerde ortaya çıkan serbest radikallerin uzaklaştırılması amacıyla da sıklıkla ozon tedavisi tercih edilmekte ve yarar görülmektedir.

Bağışıklık sistemi hastalıkları olan multiple skleroz, romatoid artrit, crohn hastalığında, ayrıca kronik karaciğer hastalıkları ve kronik akciğer hastalıklarında, astım ve alerjide de yine destekleyici tedaviler olarak önerilmektedir. Sağlıklı bireylerde de antiaging ve antioksidan özelliği nedeniyle koruyucu tedavi kapsamında ozon uygulaması yapılmaktadır.

Antalya Ozon Tedavisi

Ozon Tedavisi tedavisi ve Ozon Tedavisi fiyatı hakkında Daha fazla bilgi için iletişim numaramızdan bizi arayabilir, Whatsapp numaramız ile sorularınızı sorabilirsiniz.

Ozon Nedir?
service-image

Ozon(O3),oksijen(O2) molekülüne bir (O) oksijen atomunun eklenmesiyle oluşan renksiz, keskin kokulu bir gazdır.O2+O1=O3. Oksijenin yüksek enerji taşıyan, aktif bir şeklidir.

Neden Ozon Tedavisi?
service-image

Antalya Ozon tedavisi , bir alternatif tıp değil, bütün etki mekanizmaları açıklanmış , klinik araştırmalarla etkileri kanıtlanmış, modern tıbbın içerisinde, bilimsel bir tedavidir.

Ozonun Etkileri
service-image

Ozon,oksijende bulunmayan bir çok biyolojik özelliğe sahiptir.Vücutta yarattığı oksijenasyona ek olarak,güçlü dezenfektan özelliği sayesinde bakteri virus ve mantarları yok eder.

Detoks ve İnfrared Ozon Sauna
service-image

Bu saunanın özelliği, İnfraredi İnfrared gibi infrared ,ozonu da ozon gibi ozon. Bunu neden söylüyorum.Bu güne kadar 6 yılda onlarca ozon saunası inceledim ama etkinlik bakımından hepsinde problem var.

Ozon Sauna
service-image

Ozon sauna yöntemi,başınızın dışarıda kaldığı bir sauna kabini içine verilen ozon gazının tüm ciltten emiliminin sağlanmasıdır.

Ozon Tedavisi Uygulama Yöntemleri
service-image

Özellikle diz-omuz gibi büyük eklemlere ve diğer küçük eklemlerin içine iğne ile girilerek ozon gazı verilmesidir. Kolay bir uygulamadır.

Kanser Tedavisi
service-image

Ozon tedavisinin hiçbir yan etkisi olmadığı gibi kanser ilaçlarını yarattığı, bağışıklık sistemi çökmesi, halsizlik, bitkinlik, şiddetli bulantılar, ve kusma, iştahsızlık ve zayıflama gibi şikayetlerde % 80 e varan azalma yaratarak hastaların kemoterapi ve radyoterapiye daha rahat devam edebilmelerini sağlar.

Şeker Hastalığı
service-image

Diabetes Mellitus (şeker hastaları) ozondan en çok yararlanan hastalardandır. Ozon glikozun, yani kan şekerinin, vücut doku ve hücrelerine girişini arttırmak yoluyla kan şekerini düşürmektedir.

Bel ve Boyun Fıtığı
service-image

Kemik deformasyonu gelişmemiş gonartrozlarda (eklem harabiyetleri), eklem içine yapılan ozon enjeksiyonları ile hem eklem içinde hava yastığı oluşturacak, hem de eklem şişkinliğini azaltarak ağrıyı giderecektir.

Bağırsak Hastalıkları
service-image

Kronik Kolit Non-spesifik kolit polietyolojik bir hastalıktır. Kolit etyolojisi bazen hem hasta hem de doktoru için belirsizdir ve bugünkü tedavisi antiflojistik yaklaşımın semptomatik açılarından yaklaşmaktadır.

Hepatit A,B,C Herpes-HIV
service-image

Hepatit tedavisi, ozon terapinin en önemli alanlarından biridir. Bu durumda, ozonun terapötik etkisi virüs üzerine direk etkisi ve aynı zamanda immünomodülatör aktivite ile indirek etkisi yoluyla ortaya çıkar.

Alzheimer,Parkinson,Demans
service-image

Alzheimer, hafıza, konuşma, yön bulma, insanları tanıma, problem çözme gibi günlük yaşamda birçok kez gerçekleştirilen pratiklerin, çeşitli zihinsel işlevlerin zamanla zayıfladığı, günlük işleri yerine getirme yeteneğinin azaldığı ve davranış bozukluklarının görülebildiği ilerleyici bir beyin hastalığıdır.

Cilt Hastalıkları
service-image

Cilt hastalıkları ve ozon terapi Ozon’un başlıca iyileştirici özelliklerini dikkate aldığımızda, en uygun uygulama alanlarından biri olduğunu söyleyebiliriz.

Astım, Koah
service-image

Astım, Amfizem, KOAH türündeki solunum yolu hastalıklarında ozon, oluşan oksidatif strese uyumu sağlamaktadır.

Viral enfeksiyonlar ve Ozon Terapi