Cilt Hastalıkları

Cilt hastalıkları ve ozon terapi Ozon’un başlıca iyileştirici özelliklerini dikkate aldığımızda, en uygun uygulama alanlarından biri olduğunu söyleyebiliriz. Ozon tedavisi bugün ilaçlarla giderilemeyen veya kronik hal almış bir çok cilt hastalığında oldukça etkin bir tedavi metodu olarak karşımıza çıkmaktadır.

Ozon terapinin,bakteri, virüs ve mantar öldürücü etkileri yanı sıra,mikro dolaşımı düzenleyici, antienflamatuar ve bagışıklık sistemi düzenleyicisi etkileri onu dermatolojik alanda çok değerli bir araç haline getirmiştir. Ozon, egzema ,çeşitli kaşıntılı dermatitler, herpes ve zona enfeksiyonları, piyoderma, akne, mantar enfeksiyonları, ciltteki tüm iyileşmeyen yaralar ve yanıklar, gibi bir çok hastalığı tedavi edibildiği gibi, selülit giderimi, cilt renginden daha koyu cilt lekelerinin tedavisi,cilt gerginliğinin artması,vücut kokularının giderilmesi ve daha temiz, yumuşak ve pürüzsüz bir çilt için kozmetik amaçlı da kullanılır.

Ozonun ciltten emilimi çok kolay ve hızlıdır. Deri hücrelerine nufuz eden ozon sayesinde dokuların kendini yenilemesi ve iyileşmesi hızlanır. Deri hastalıklarında genellikle ozonlanmış yağlar ve lokal gaz uygulaması veya tüm vücut için sauna yöntemi kullanılır. Gerekli görülen durumlarda major veya minör uygulamalar da tedaviye katılır. Antalya Ozon terapi’nin bir çok , özellikle de kronik hal almış cilt hastalıklarındaki şaşırtıcı başarısı, basit ve güvenli uygulanabilirliği, nedeniyle gelecekte daha çok kullanılan bir tedavi metodu olacağından eminiz.

Antalya Cilt Hastalıkları

Cilt Hastalıkları tedavisi ve Cilt Hastalıkları fiyatı hakkında Daha fazla bilgi için iletişim numaramızdan bizi arayabilir, Whatsapp numaramız ile sorularınızı sorabilirsiniz.