Anti-Aging Etki: Vücudumuzda, yıllar içinde meydana gelen değişimler ve yıpranmalar sonucunda, hiçbir şey gençlik yıllarında olduğu gibi kalmaz. Ozon terapi size yaşlanmayı geciktirici bir enerji artışı, gençleşme hissi verirken, yaşlanma süreciyle ilişkili rahatsız edici koşulları da uzaklaştırır.

Kan Dolaşımının Artması: Bir yandan damarların genişlemesini diğer yandan kan hücrelerinin oluşumunun artmasını sağlayarak vücudun ihtiyaç duyduğu bölgelerine, yeterli miktarda kanın gitmesi sağlanır. Bu yolla çeşitli damar hastalıklarının tedavisine yardımcı olmaktadır.

Detoks Etkisi: İnsan vücudunda üretilen zararlı toksik maddelerin arındırılması yoluyla, olası zararlardan korunma gerçekleşir. Alman bilim dünyasında ‘kanın yıkanması’ olarak kabul gören ozon terapi, gerçek anlamda detoks etkisi yaratmaktadır.

Ağrı Giderici: Ağrıya yol açan nedeni ortadan kaldırır ve ağrının hissedilmesine neden olan kimyasalları uzaklaştırarak ağrı hissinin kısa sürede yok olmasını sağlar.

Yaşam Kalitesini Arttırma: Stres, yoğun çalışma temposu, zihinsel ve bedensel yorgunluk tedavilerinde için çok ideal bir terapidir. Kırmızı ve beyaz kan hücrelerini aktive eden ozon sayesinde kişiler kendilerini yenilenmiş hisseder, fiziksel performans gücü artar. Profesyonel sporcular, işadamları ve sanatçılar da bu tedaviden sıklıkla faydalanmaktadırlar.

Sağladığı tüm yararların yanında insanların bedensel ve ruhsal anlamda sorunlarını azaltarak veya yok ederek yaşam kalitesi denilen değerleri yükseltir. Uyku kalitesinin artmasından, zihinsel ve fiziksel performansın artışına kadar, hayatın her anını ve yönünü olumlu yönde etkileyen ozon terapi, bizlere yaşam sevincimizi geri kazandırmaktadır.