Glutatyon, vücudumuzun kendi kendine de üretebildiği çok güçlü ve etkili bir antioksidan maddedir. Serbest radikallerin vücutta dönüşümünü, etkisiz hale gelmesini sağlar. Sigara ve alkolün; toksik maddelerin vücuttaki olumsuz yan etkilerini azaltmakla görevlidir.

Fakat sigara, alkol, ilaç kullanımı aynı zamanda vücuttaki glutatyon miktarını azaltmaktadır. Bu nedenle dışarıdan alım ihtiyacı duyulmaktadır.

Glutatyon Ne İşe Yarar?

• DNA ve protein yapımında  görevlidir.
  • Kanserojen ve toksik maddelerinin vücuttan atımını sağlar.
  • İnsülin direncini arttırır.
  • Otoimmün hastalıklara karşı savunma sağlar.
  • Bağışıklığı güçlendirir.
  • Kalp hastalıklarına yakalanma riskini azaltır.
  • Glutatyonun vücudumuzda kendiliğinden üretildiğini söylemiştik. Fakat kötü yaşam alışkanlıklarımız, kötü beslenme, ağır metallerin varlığı, ilaç, sigara alkol kullanımı ile vücuttaki miktarı azalır.

Glutatyon Tedavisi Nedir?

Glutatyon serum halinde, damar yolundan enjeksiyon ile de uygulanmaktadır. Bu yöntemin dışarıdan alınan glutatyonun en etkili hali olduğu gürülmüştür.

Damardan glutatyon terapisi, 15- 20 dakika kadar sürmektedir. Acısız ve ağrısıdır. HIV, ALS, alzheimer, KOAH, kistik fibrozis, kanser, diyabet, lyme hastalığı, parkinson, multiple skleroza gibi ciddi hastalıkların tedavisinde destekleyici tedavi olarak da uzman olayı ile uygulanmaktadır.

Kullanma Seansları ve Sıklığı Nasıldır?

Seanslar ilk uygulamada 6 seans olarak, haftada 1 yada 2 defa olmak üzere ( kişinin isteğine bağlı olarak) yada 6 hafta sürecek şekilde uygulanır. Misafirler 6 seansı istedikleri zaman tekrarlayabilirler yada ayda 1 defa olmak üzere birer uygulama şeklinde devam edebilirler.

2.veya 6. uygulamadan sonra etkileri daha belirgin olmaya başlar. Ömür boyu kullanılabilir. Tedavi bırakılsa bile vücuttaki etki 2 ila 4 aya kadar devam eder.