Bel ve Boyun Fıtığı

Kemik deformasyonu gelişmemiş gonartrozlarda (eklem harabiyetleri), eklem içine yapılan ozon enjeksiyonları ile hem eklem içinde hava yastığı oluşturacak, hem de eklem şişkinliğini azaltarak ağrıyı giderecektir. Ayrıca kıkırdak dokunun yeniden tamir edilmesini sağlar. Romatoid artrit gibi bağışıklık sisteminin sapması ile ortaya çıkan hastalıklarda bağışıklık sistemini regüle ettiğinden diğer medikal tedavilerle kombine edildiğinde dramatik iyileşmeler gözlenmektedir. Ayrıca yoğun adale ağrıları, yorgunluk, uyku bozuklukları ile seyreden ve çok yaygın rastlanan bir hastalık olan fibromiyaljide de ozon başarılı tedavi yöntemlerinden biridir.

Ayrıca bel ve boyun fıtıklarında oldukça yararlı etkileri vardır. İntradiskal nükleolizis ( fıtıklaşan metaryeli eriterek sinire yapılan baskının yok edilmesi)ile bel ameliyatlarına yeni ve başarılı bir yaklaşim getirilmiştir.

Fıtık çevresindeki paravertebral kaslara IM ozon uygulanması klinik ortamında uygulanabilen basit ama etkili bir metoddur. Bu metodla, ameliyat,fizik tedavi ve ilaçlara gerek duymadan, 1’er gün arayla yapılan bir kaç seans içinde (bazen tek seansta şikayetlerin %80 i düzelebiliyor) fıtık şikayetlerinden kurtulabilmek mümkün. Başka bir metoda başvurmadan önce mutlaka, yan etkisi olmayan ve en kısa vadede çözüm sağayan paravertebral ozon uygulamasını denemenizi öneririz.

Antalya Bel ve Boyun Fıtığı

Bel ve Boyun Fıtığı tedavisi ve Bel ve Boyun Fıtığı fiyatı hakkında Daha fazla bilgi için iletişim numaramızdan bizi arayabilir, Whatsapp numaramız ile sorularınızı sorabilirsiniz.